Who Am I / Ben Kimim?

Ben kimim?

Bloğumun adından da anlayacağınız üzere 1995 yılı Haziran ayında dünyaya geldim. Evet tipik bir ikizler burcu erkeğiyim. Malatyalıyım ve İnönü Üniversitesi İşletme bölümü son sınıf öğrencisiyim. 

Hobilerim ve ilgi alanlarım

Bilişim sektörüyle yakından ilgileniyorum ve güncel teknolojik haberleri çokça takip ediyorum. Bunun yanında sosyal sorumluluk projelerinde gönüllü olarak etkinliklere katılıyorum.
Gezmeyi, yeni yerler görmeyi seven biriyim. Amatör olarak fotoğraf çekiyorum. Yaşadıklarımı, gördüklerimi ve hissettiklerimi "amatör olarak" yazıya dökmek amacıyla doksanbesli bloğunu açtım.

Buralarda kısaca beni doksan beşli olarak tanıyorlar :) kendim hakkında anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Sağlıcakla kalın...    

Who Am I / Ben Kimim? Who Am I / Ben Kimim? Reviewed by doksanbesli on Ocak 02, 2020 Rating: 5

5 yorum:

  1. Merhaba ! Malatya'da yaşıyan bir blogger tanıdığıma çok sevindim. Bende Malatya'da yaşıyorum, o nedenle bir selam vermek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam bende bu mecrada bir hemşerimle tanıştığıma çok mutlu oldum 🙂 ayrıca vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Aleyküm selam 👋

      Sil
  2. Tanıştığımıza memnun oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinle tanıştığıma çok memnun oldu abi 🌺

      Sil
  3. memnun oldum, güzel bir blog :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.