Powerbank almak mantıklı mı?



Uzun zamandır kullandığım 6s telefonumun pil sağlığının %79 'a düşmesi ve şarjının günümün yarısında bitmesi sebebiyle yeni bir kurtarıcıya ihtiyaç duydum. Önceleri pilimi yeni sıfır bir pille değiştirmeyi düşündüm fakat daha sonra bu fikirden vazgeçtim çünkü orjinal sıfır bir pille (1715 mah) de oyun(pubg), video (youtube) ve müzik dinlemelerini hesaba kattığımda yine bir günümü tamamlamaya yetmeyecekti.

Uzun zamandır duyduğum powerbank (taşınabilir güç kaynağıyla) tanışmam amcam sayesinde oldu. 2500 mah'lık bir küçük powerbank hediye etmişti. Bende hem powerın depolama yetersizliği, hemde sürekli şarja tak-çıkar işlemlerinden sıkıldığım için dolabımda yalnızlığa terkettim daha sonraları aradıysamda bulamadım :)

Ara ara kamp atan ve sıklıkla il dışına çıkan biri olduğum için depolaması yeterli yanımda taşıması kolay ve hızlı şarj destekli bir powerbank araştırmaya başladım. Bu işlerde son zamanlarda adını sıklıkla duyduğumuz xiaomi marka 20000 mah gücünde tabiri caizse akü gibi :) bir taşınabilir şarj cihazıyla alışveriş sitelerinin birinde karşılaştım. Yaklaşık fiyatı 150 tl olan cihazı hemen sipariş vererek satın aldım ve 4-5 gün içerisinde ürünü teslim aldım. Konuyu daha fazla uzatmadan ürünün bilgilerini, olumlu ve olumsuz bulduğum kısımları aşama aşama anlatayım hemen.

Xiaomi 20000 mAh 2C Quick Charge 3.0 Taşınabilir Hızlı Şarj Cihazı

ARTI YÖNLERİ
- 7 kez telefonu sıfırdan yüzde yüze kadar tam doldurması
- Lityum pil kullanılması
- Hızlı şarj özelliğiyle daha hızlı şarj edilmesi ve etmesi
- Çift usb çıkışıyla iki cihazı birden şarj edebilmesi
- Işıklı batarya doluluk oranı göstergesi

EKSİK YÖNLERİ
- Fazla büyük olmasıyla cepte kaba bir görüntü vermesi bence tek ve en önemli eksik yanıydı.

Ürünü yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve gayet memnunum.
Powerbank almak mantıklı mı? Powerbank almak mantıklı mı? Reviewed by doksanbesli on Ocak 12, 2020 Rating: 5

2 yorum:

  1. Modern insanın çaresizliği: şarj sorunu 😉

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle hocam. Bakalım belki bilim insanları bu soruna da bir çare bulur ☺️

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.