Dümdüz Mim ~ İlk Etkinlik 👾



Herkese selamlar bloğumdaki ilk mim ve aynı zamanda ilk etkinliğimi paylaşıyorum, biraz heyecanlı biraz da düşünceliyim. Etkinliğin mimarı Edischar’a bu güzel mim sorularını hazırladığı ve biz okurlarıyla paylaştığı için teşekkürlerimi sunuyorum 🌺☺️
Edischar’ın Dümdüz Mim yanıtları için >> tam buraya tıklayın 🤗 <<

3 tane film önersen hangilerini önerirsin?

  • Salyut 7 (uzay filmi)
  • Fight Club
  • Cennetin Krallığı
  • Sevginin Gücü (bonus olsun 🙂) 

3 tane kitap önersen hangilerini önerirsin?

  • Nutuk
  • Şeker portakalı
  • Küçük prens


3 tane dizi önersen hangilerini önerirsin?

  • Leyla ile mecnun
  • İçerde 
  • Ezel

3 tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?


Bugüne kadar gittiğin en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?

  • Mardin taş evleri
  • Saray Bosna
  • Sırbistan - Belgrad


1 tane youtube kanalı önerir misin?

  • Özcan Show
  • + ek olarak eski eşyaları yeniden restore eden kanalları takip ediyorum. 

1 tane instagram kanalı önerir misin?


Dilim döndüğünce soruları cevaplamaya çalıştım, bu mim'i cevaplamak isteyen herkesi etkinliğe davet ediyorum, ee nice mim’lere diyelim öyleyse 🙂 
Dümdüz Mim ~ İlk Etkinlik 👾 Dümdüz Mim ~ İlk Etkinlik 👾 Reviewed by doksanbesli on Şubat 19, 2020 Rating: 5

10 yorum:

  1. Yanıtların için ellerine sağlık doksanbeşli, daha bol bol etkinliklereeee ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böylesine güzel bir etkinliği hazırladığın için asıl senin eline yüreğine sağlık 🌺

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, yorumunuz için çok teşekkürler 🌺

      Sil
  3. Evet gerçekten çok başarılılar bu konuda ve hislere tercüman oluyorlar 👌🏻🙂 Güzel yorumunla etkinliğe renk kattığın için çok teşekkür ediyorum 🌺

    YanıtlaSil
  4. Neyim Var Ki' yi ben de koyacaktım vallahi, çok seviyorum, eline sağlık ve hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika bir parça 🤩 güzel yorumun için çok teşekkür ederim, hoşbuldum 🌺

      Sil
  5. merhaba bayağıdır yoksunuz merak ettim açıkçası... bir proje için yardımınızı isteyecektim...yardım edebilir misiniz? Blog yazarlarına ulaşma adına bir projedir. Yorum Etkinlikleri, blog tanıtımları, teknik destek ve genel sohbet konularından oluşuyor. Üyelik sistemi geçerlidir forumda, ücretsiz. Herkes blog sayfalarında paylaşır ise daha fazla yazara ulaşma şansımız artar. Foruma Üye olarak linklerinizi paylaşabilirsiniz. https://entlovin.createaforum.com/

    https://entlovin.blogspot.com/2020/03/blog-yazarlari-forumu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle forum hayırlı olsun üye olmayı denedim ama başaramadım, üyelik kısmında hata verdi

      Sil
  6. katılım olmuyor link değişikliğinden dolayı olabilir sohbet amaçlı duruyor ama orada, teşekkürler =)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.