Doksanbeşli nerelerdeydi?




Herkese selamlar sevgiler 🤗  iki haftadır bazı sebeplerden ötürü yeni yazı yazamıyor, severek okuduğum yorum yaptığım blogları takip edemiyordum 😞 “Bazı sebepler” diye konuyu kapatmadan bu sebepleri kısaca anlatmak istiyorum izninizle. Gözle ilgili epeydir sağlık sorunları yaşıyordum (kızarıklık, kaşıntı vs) ve en sonunda uzun süre telefon ve bilgisayara bakamaz hale geldim. Hemen 182 randevu hattından randevu almak istedim ama en erken iki hafta sonraya randevu verebileceklerini söyledir. Damla tedavisi ve gözlük yardımıyla bu probleminde üstesinden geldik çok şükür. Tekrar aranızda olmak beni çoook mutlu etti.

Unutmadan eklemek istediğim bir konu daha var ben yokken entlovin (Ahmet) blogger’lar için yeni bir forum oluşturmuş linkini alt tarafa bırakıyorum belki bir göz atıp üye olmak istersiniz 👇

https://entlovin.flarum.cloud/
Doksanbeşli nerelerdeydi? Doksanbeşli nerelerdeydi? Reviewed by doksanbesli on Mart 05, 2020 Rating: 5

3 yorum:

  1. geçmiş olsun, umarım daha iyisinizdir. bu arada teşekkürler bu forum linki değişti sonu flarum.cloud ama pek katılım olmuyor yine de sohbet amaçlı duruyor öyle belki ileri de bir şeyler olur. Hoş geldiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şimdi daha iyiyim forum linkini yazıda güncelledim bence bu büyük bir eksiklikti blog sahibi olan herkesin bir mecrada toplanması sohbet etmesi yeni fikirler ve etkinlikler oluşturması benim gibi blog yazmaya yeni katılan arkadaşların bloglarını tanıtması gibi önemli bir misyon üstlendiği için biz teşekkür ederiz 🙂

      Sil
  2. Teşekkür ederim, hoşbuldum 🤗

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.