Inca IMG-GT12 Sessiz Mouse



Hepinize merhaba arkadaşlar bugün sizlere yakın zamanda aldığım en doğru ve hesaplı alışverişimden bahsedeceğim. Konuyu zaten az çok başlıktan anlamışsınızdır :)

Öncelikle eski faremi ve yaşadığım sıkıntıları anlatmak istiyorum, wifi özellikli Everest marka (güya) Gaming diye geçen ama uzaktan yakından alakası olmayan, sağ basınca sol tuş işleyen, kafasına göre ekranda takılan, günlük bir pili ik üç günde rahatlıkla tüketen (bu konuda abartmıyorum) bir fareyle yaşam mücadelesi vermeye çalışıyorken, ee artık yeni bir mouse almanın zamanı geldi mi ne..? diyerek karşılaştığım İnca IMG-GT12 sessiz mouse deneyimlerimi ve izlenimlerimi sizlere objektif bir şekilde açıklamak istedim.

Yaklaşık iki-üç günlük araştırmalarım sonucunda Trendyol uygulamasında 55 tl civarında fiyat/performans ürünü harika bir fareyle karşılaştım. Beni en çok etkileyen özelliği fiyatının yanında sessiz ve kablolu olmasıydı. Kablolu olması aslında aradığım ilk özellikti (malum eski fare kablosuz olduğu için kablosuz farelere karşı bir önyargım vardı) üstüne sessiz olması bal kaymağı oldu anlayacağınız. Sipariş verdim kargolandı ve nihayet ürüne kısa bir sürede ulaştım. Sizde bu mouse'u gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Alta artı ve eksi özelliklerini sıraladım almayı düşenenler için.




  • Sağ ve sol tuşların tatmin edici düzeyde sessiz olması
  • Rgb ayarlanabilir ışıklandırma sistemi
  • Örgü kablolu olması ve kablo uzunluğu (1.65 m)
  • 7 adet ayarlanabilen tuş fonksiyonu 
  • Her zemine uyumlu olması 


Inca IMG-GT12 Sessiz Mouse Inca IMG-GT12 Sessiz Mouse Reviewed by doksanbesli on Mayıs 11, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.