Blogger, bloğu yoruma kapatmak



Blogger kullanıcıları eğer isterlerse blog yazılarının bir kısmını veya tek bir tuşla yazıların tamamını okuyucu yorumlarına kapatabilirler.

Yeni yazılan bir yazıyı yoruma kapatmak için:
Yayın ayarları - Seçenekler - Okuyucu yorumları : İzin verme

veya tüm yazılardaki okuyucu yorumlarını gizlemek ve okuyucu yorum alanını kapatmak için,
Blogger yönetici paneli (blogger.com) - Yerleşim - Main Post (Blog kayıtları gadgeti) /düzenle/ - Yorum kutucuğunun işaretini kaldırın. *Bu alana ulaşmak temanıza göre değişiklik gösterebilir fakat açılan Blog Kayıtlarını Yapılandır sayfası alttaki gibi olacaktır.



Blogger, bloğu yoruma kapatmak Blogger, bloğu yoruma kapatmak Reviewed by doksanbesli on Şubat 11, 2020 Rating: 5

8 yorum:

  1. Çok faydalı bir bilgilendirme olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, blogger hakkında bazı küçük bilgilerle kullanıcılara yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana 🙂
      Yorumunuz için ayrıca teşekkürler

      Sil
  2. Bloğunu yoruma kapatan bir kaç kişiye denk geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ara ara görüyordum belki lazım olur diye paylaşmak istedim, Yorumunuzla bloğuma renk kattığınız için ayrıca teşekkür ederim saygılar sevgiler 🙂

      Sil
  3. Elinize sağlık gayet açıklayıcı ve bilgilendirici bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bloğunuzu ilgiyle takip ediyorum sizin de elinize yüreğinize sağlık 🙂

      Sil
  4. Blogunu yorumlara kapatmak için açıklayıcı bir bilgilendirme olmuş. Benim işime yaramaz; benim için ne kadar çok yorum o kadar çok motivasyon demektir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi bloğu ocak ayında açtım gelen her yorum her yeni etkileşim insanı çok mutlu ediyor 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.